Voor 15:00u besteld, morgen geleverd
Gratis geleverd vanaf €125,-
Niet tevreden, geld terug!

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen over onze webshop. Hopelijk staat hier het antwoord op jouw vraag tussen. Toch nog een andere vraag of staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.


Waar kunnen we je mee helpen:

  • Account


  • Als je geïnteresseerd bent in onze producten is het handig om een account aan te maken. Ga naar account aanmaken en volg de instructies. Wij zullen vervolgens je account moeten goedkeuren in de ontvangen e-mail om direct volledige toegang te krijgen tot onze webshop.



    Wij zullen je z.s.m. een mail sturen om het wachtwoord van je account opnieuw in te stellen. Daarna kun je gebruikmaken van al onze gemakken van de webshop.


    Account aanmaken >

  • Wanneer je account door ons nog moet worden goedgekeurd, kun je tot die tijd helaas nog niet inloggen. Wij zullen je zo spoedig mogelijk een email sturen om het wachtwoord van je account opnieuw in te stellen. Daarna kun je gebruikmaken van alle gemakken van onze webshop.

  • Gelukkig kun je altijd een nieuw wachtwoord aanvragen. Vul je e-mailadres of gebruikersnaam in op deze pagina en volg de instructies in de e-mail die je ontvangt. Uit privacyoverwegingen hebben wij geen toegang tot je wachtwoord en kunnen wij je deze niet toesturen. Het is daarom nodig om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

  • Je kunt eenvoudig je gegevens aanpassen in je account. Klik op 'Mijn Gegevens' en je kunt de bezorgadressen wijzigen, verwijderen of toevoegen. Nadat je hebt opgeslagen, zijn de aanpassingen direct doorgevoerd.


    Wil je een factuuradres, e-mailadres of telefoonnummer wijzigen of verwijderen? Neem dan contact op met ons op via: info@technoclima.nl

  • Je kunt eenvoudig je wachtwoord wijzigen in jouw account. Klik op 'wachtwoord wijzigen' en vul hier het huidige wachtwoord in en het gewenste nieuwe wachtwoord. Nadat je hebt opgeslagen, zijn de aanpassingen direct doorgevoerd.

  • Gebruikers

  • Ja, dat kan zeker! Zo kun je heel makkelijk met meerdere medewerkers je bestellingen plaatsen, bestellijsten aanmaken, offertes aanvragen en productinformatie downloaden.

  • Ieder contactpersoon heeft zijn eigen account, gekoppeld aan je bedrijfsaccount. Het is dus niet mogelijk om als hoofdaccount, een nieuwe gebruiker aan te maken in de webshop. Een nieuwe gebruiker moet aangemaakt worden door je als nieuwe klant te registeren.


    Account aanmaken >  

  • In onze webshop kunnen er helaas geen verschillende gebruikersrollen toegewezen worden. Iedere medewerker van je bedrijf beschikt over dezelfde mogelijkheden wanneer zij een account hebben in de webshop.

  • Bestellingen

  • Om een bestelling te kunnen plaatsen ga je eerst naar het product naar keuze. Vervolgens kun je producten bestellen door op de gele 'winkelwagen' knop te klikken. Daarna is er een keuze om verder te winkelen of de bestelling te plaatsen.


    In het winkelmandje kun je zelf aangeven wanneer je de producten wenst te ontvangen, welke referentie er op de factuur moet staan en is er een mogelijkheid om een tijdlevering aan te maken. Daarna ontvang je een orderbevestiging per e-mail als de bestelling is geplaatst.

  • Wanneer je niet bent ingelogd en je het winkelmandje toch gevuld hebt, kun je achteraf nog inloggen met jouw account. Nog geen account? Geen probleem! Ook zonder account kunt je de geselecteerde producten aanvragen. Het enige wat je dan hoeft te doen is een emailadres, je KvK nummer, naam en telefoonnummer aan ons doorgeven. Onze binnendienst neemt dan zo snel mogelijk contact met je op.

  • Helaas is het niet mogelijk om een kortingscode achteraf te verrekenen. Ook onze klantenservice kan je daar niet bij helpen. Uiteraard kun je de kortingscode wel gebruiken bij een volgende bestelling (mits de kortingscode dan nog geldig is).

  • Wij voorzien in verschillende bestelmogelijkheden. We begrijpen dat je als installateur ook een eigen bestelmethode hanteert, waarmee je makkelijk werkt. We doen er alles aan om het jou zo makkelijk mogelijk te maken! Zo hebben we met onze webshop een hele uitgebreide tool, waarmee je realtime prijzen en voorraden kunt bekijken. Ook je kortingspercentage is direct in de prijzen zichtbaar. Handig!


    Daarnaast is natuurlijk ook mogelijk om je bestelling op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur telefonisch of per email te plaatsen. Wij zijn bereikbaar via 088 - 166 8 325 en info@technoclima.nl

  • Ons verkoopteam staat je graag te woord:


    Tel: 088-1668325

    E-Mail: info@technoclima.nl

  • Levering

  • Bij het plaatsen van je bestelling, kun je de gewenste bezorgdatum selecteren. In principe geldt dat als je de bestelling (NL) voor 15:00 uur besteld, we de volgende werkdag afleveren. Bestellingen die op vrijdag na 15:00 uur worden geplaatst, worden op dinsdag geleverd.


    Mocht het onverhoopt niet lukken om de bestelling te bezorgen op de ingevulde bezorgdatum, wordt er contact met je opgenomen.

  • Je kunt er ook voor kiezen om je online bestelling af te halen bij onze gloednieuwe afhaalbalie in Meerkerk. Tijdens het bestelproces kies je voor "afhalen" en direct veranderd het afleveradres naar adres van ons magazijn in Meerkerk. Heb je een webshopaccount bij ons? Dan kun je zelfs direct aan de afhaalbalie een order plaatsen en de materialen gelijk meenemen. Click & collect dus! 

  • Jazeker, het afleveradres is makkelijk te wijzigen in je winkelwagen onder het kopje 'levering'. Vervolgens klik je op 'adres toevoegen'. Tip: Vul hier ook een telefoonnummer toe, zodat onze transporteurs even kunnen bellen wanneer ze bij je voor de deur staan.


  • Jouw bestelling wordt door onze vaste transporteur PartsExpress bezorgd.

  • Zodra de vervoerder de bestelling heeft geladen wordt je per e-mail door hen geïnformeerd over je bestelling, hierbij wordt ook een Track and trace meegestuurd.

  • Voor bestellingen (NL) boven de €125,- zullen wij de verzendkosten op onze rekening nemen. Als je bestelling daar niet aan voldoet zullen wij €15,- verzendkosten in rekening brengen. Voor bestellingen naar België rekenen wij andere verzendkosten. Wanneer er gekozen wordt voor een specifieke tijdlevering, dan zullen wij deze kosten extra rekenen.

  • Onze vervoerder levert geen zendingen af zonder handtekening. Als je wilt dat een zending zonder handtekening wordt afgeleverd, vul dan het neerzetformulier in. Hiermee ga je akkoord met de voorwaarden die op het formulier staan. Dit moet minimaal één dag voor de levering worden ingediend.


    Download Neerzetformulier



  • Betaling

  • De webshop biedt meerdere betaalmethodes. Met IDEAL en BanContact kun jij supersnel jouw betaling afronden direct na je bestelling, ook is bestellen op rekening mogelijk. Dan ontvang je een rekening, nadat je je bestelling hebt ontvangen.

  • Wij zullen pas een factuur toesturen, als de bestelling ook daadwerkelijk geleverd is. Wanneer dit toch niet het geval is, graag even contact opnemen met ons verkoopteam.

  • Retourneren

  • Wanneer je een product wilt retourneren, dien je de retourneerkosten hiervoor zelf te betalen.

    Het is ook mogelijk om je bestelling gratis te retourneren bij onze afhaalbalie. Deze is op werkdagen geopend van 7:00 tot 17:00 uur.


    Vul hieronder het retourformulier in.

    Retourformulier

  • Retouradres:

    Technoclima

    T.a.v. Retourmagazijn

    Energieweg 8-B

    4231 DJ Meerkerk

  • Producten kunnen alleen teruggestuurd worden als wordt voldaan aan onderstaande punten:

    •  Het product is een product uit ons standaard assortiment.
    •  Het product moet via het onderstaande retourformulier worden aangemeld, zonder dit volledig ingevulde formulier kunnen we je retournering niet in behandeling nemen.
    •  Je stuurt de artikelen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd retour.
    •  De producten dienen goed beschermd verzonden te worden. Het risico op schade tijdens transport ligt bij jou.


    De volgende producten kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden:

    •  Producten die speciaal zijn besteld en niet in ons standaardprogramma zijn opgenomen.
    •  Producten waarvan de verpakking geopend/beschadigd is.
    •  Producten die beschadigd of incompleet zijn.
  • Garantie

  • Op de genoemde Haier-producten geldt een garantie van 6 jaar op onderdelen. Dat betekent dat Haier binnen deze periode vervangende onderdelen dekt wanneer er sprake is van fabrieks- of materiaalfouten — mits aan alle garantievoorwaarden wordt voldaan. Let op: de garantie dekt doorgaans geen arbeidsuren, montage- of demontagekosten tenzij specifiek anders overeengekomen. Bewaar altijd de aankoopfactuur, het inbedrijfstellingsrapport en het onderhoudsbewijs: zonder deze documenten kan een claim worden afgewezen.

  • De garantie start op het moment van aankoop door de installateur — dus de datum op de factuur van de installateur is bepalend. Niet op de datum van ingebruikname door de eindgebruiker of de datum van levering aan de eindgebruiker. Daarnaast geldt dat de inbedrijfstelling moet zijn uitgevoerd door een F-gassen gecertificeerde installateur. Als die inbedrijfstelling niet aantoonbaar is verricht door gecertificeerd personeel, vervalt de garantie.

  • De 6 jaar fabrieksgarantie op onderdelen geldt alleen als:

    • de installatie en inbedrijfstelling zijn uitgevoerd door een F-gassen gecertificeerd bedrijf;
    • er jaarlijks aantoonbaar onderhoud is uitgevoerd;
    • de installatie volgens de Haier-richtlijnen is toegepast;
    • en de garantieaanvraag verloopt via de leverancier waar het product is gekocht.

    De garantie geldt niet bij schade door externe oorzaken, verkeerd gebruik of ontbrekende documentatie.

Technoclima B.V.

Energieweg 8-B

4231DJ Meerkerk


088 - 166 8 325

info@technoclima.nl


Openingstijden

Ma t/m vr 7.00u - 17.00u